Bolaget skall bedriva konsultverksamhet inom transportsektorn med special inriktning på flygledningstjänst (ATM). Bolaget skall genom utveckling av systemstöd och metoder minska kostnaderna för flygtrafiken, öka kapacitet i luftrum och på flygplatser samt minska flygets påverkan på miljön och därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 | 234 | 824 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -228 | -15 | 559 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 131 | -10 | 559 |
Årets resultat (tkr) | 81 | -10 | 449 |
Summa tillgångar (tkr) | 2 727 | 2 815 | 3 053 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 5 | 234 | 824 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -228 | -15 | 559 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 131 | -10 | 559 |
Årets resultat (tkr) | 81 | -10 | 449 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 2 624 | 2 305 | 1 732 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 104 | 510 | 1 321 |
Tillgångar (tkr) | 2 727 | 2 815 | 3 053 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 651 | 2 774 | 2 979 |
Obeskattade reserver (tkr) | 30 | ||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 47 | 41 | 74 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 2 727 | 2 815 | 3 053 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 204 | 195 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 5 | 234 | 824 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -4560.0% | -6.4% | 67.8% |
Soliditet | 98.0% | 98.5% | 97.6% |
Kassalikviditet | 221.3% | 1243.9% | 1785.1% |
Bolaget skall bedriva konsultverksamhet inom transportsektorn med special inriktning på flygledningstjänst (ATM). Bolaget skall genom utveckling av systemstöd och metoder minska kostnaderna för flygtrafiken, öka kapacitet i luftrum och på flygplatser samt minska flygets påverkan på miljön och därmed förenlig verksamhet.